wtorek, 8 stycznia 2013

Szydełkowy kocurek

To moja jedna z ostatnich prac ... praca z pazurem !:)
... no dobra ... to łagodny kocurek, 
nic a nic nie drapie !

No nie powiem ... pracy było przy nim sporo !
Kocur - Łatek (tak ochrzciła go moja kumpela Bea)
może w troszku nietypowych kolorkach,
 ale to przecież wyjątkowy kot i jemu wszystko wolno !

Co tu będę dużo pisać ...
przedstawiam Wam Łatka ... kocura niezwykłego:)





I co Wy o nim myślicie ?:)
Opinie mile widziane !

Jestem tu nowa, więc będę wdzięczna za każdy komentarz !
Mam nadzieję, że już niebawem bliżej się poznamy !

Pozdrawiam Was cieplutko :)
Iwona


2 komentarze:

  1. co ja o kocurku myślę, to Ty już wiesz ... w końcu Matką chrzestną jego zostałam ... hi hi :)
    Cudeńko Iwonko ... kocur mega wypasiony !
    Oj ... masz złote rączki do tego szydełka !
    Pozdrowionka i czekam na kolejne posty !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak jesteś matką chrzestną - dziękuję Beatko .





      Usuń